poniedziałek, 11 stycznia 2016

Kelly vs. Paula -porównanie lalek

Ostatnio dostałam śliczną laleczkę Paulę. To moja pierwsza i jestem pod wrażeniem, jak świetnie jest wykonana i jaką ma fajną artykulację.
Lalka Paula siada bez rozkroku i może poruszać swoimi lekko ugiętymi rączkami do przodu, do tyłu i na boki. Główka rusza się tylko na boki i szkoda troszeczkę, że nie ma ruchu góra-dół, ale i tak jest super:)
Moja Paula ma na sobie ogrodniczki a we włosach żółtą wstążeczkę.Ubranko jest uszyte bardzo porządnie i naprawdę zachwyca.
Muszę jeszcze napisać o włosach. Otóż są przyjemnie gęste i podczas pieszczotliwego czesania zostało mi na szczotce jedynie kilka włosków:) Są to takie same włosy, jakie mają lalki Moxie Girlz, a więc grube i dość sztywne.

Przygotowałam jeszcze obrazkowe porównanie lalki Pauli i Kelly:



- Obie są tej samej wysokości.

-Moja Kelly może z powodzeniem podkradać butki Pauli. Ich stopy są niemal identyczne.

-Kelly tego modelu siada w rozkroku a Paula nie.

-Rączki Pauli są lekko zgięte w łokciach, a rączki Kelly są raczej proste.

-Paula może ruszać rączkami na wszystkie strony, a u Kelly zależy to od modelu. Ta Kelly ze zdjęcia rusza rączkami tylko do tyłu i do przodu.

-Obie lale mają lekko uniesione dłonie, ale dłonie Pauli mają inne ułożenie palców. Wnętrza dłoni mojej Pauli nie są identyczne. Lewa dłoń ma masywniejszą część kciuka i większe załamanie i sam kciuk jest masywniejszy (możecie to zobaczyć na foto).

-Włosy Kelly są sypkie i cieńsze od włosów Pauli.

-Obie moje lale ruszają główkami tylko na boki.

-Paula nie zgina nóżek w kolanach, a u Kelly zależy to od modelu.

- Tęczówki i źrenice Kelly mają więcej detali.

Czy macie w swoich lalkowych zbiorach Paulę? Podoba się Wam ta małą koleżanka Kelly?

Pozdrowienia!:))

3 komentarze:

  1. Mam i Kelly i Paulę, Evkę i kilka jeszcze innych maluchów. Nawet nie wiem jak się nazbierało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paule są super, sama mam aż trzy ciemnowłose i jestem wciąż pod ich urokiem :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja Paula ma rudawokasztanowe
    włoski do brody i słodziutką grzywkę -
    choć nie zbieram maleństw / dzieci -
    jakoś mi się też ich sporo uzbierało,
    z najróżniejszych planet :)))

    OdpowiedzUsuń